My Blogger TricksAll Blogger TricksTechtunes

Thursday, December 19, 2013

Entry Challenge Day 6

Day 6: A picture, scene from a movie or a joke that makes you crack up.

Saya ni actually jenis penggemar citer2 seram..tp sometimes layan gak ler citer2 romantik tangkap leleh dan jugak citer2 yang kelakor..org ckp x elok sgt klu tgk citer2 yang menyeramkan..nti boleh mempengaruhi minda dan peribadi kita..mendatangkan kesan buruk pd diri..tp setakat ni Alhamdulillah ler..belum prnh lagi tgk horror movies smpi mengigau2 terbwk dlam mimpi..smpi nk pegi toilet pn berteman bagai..kalau tak,mmg haru!!!kesian En.hubby..asyik kena ajak pi teman je laaa...hehehe..

Ok,berbalik pd tajuk entry pada hari ini..gambaran/babak dalam drama atau jenaka yang boleh membuatkan saya ketawa sampai x hengat dunia..ermmmm..ape yek?Wokeh...nak citer psl movie laa..korang tentu minat dgn citer2 Allahyarham Tan Sri P.Ramlee kn?Especially citer2 jenaka lakonan bersama Aziz Satar dan Pak Sudin.Dalam banyak2 movie jenaka Allahyarham P.Ramlee tu,drama lawak yang paling saya ingat sampai skang adalah Pendekar Bujang Lapok..mmg kelakar abislaa..dr kecik smpi dh beranak pinak ni mmg saya takkan pernah jemu tgk citer ni tau..sampaikan anak saya si Afif tu pn boleh bantai gelak bila tgk citer ni.Maksudnya dia pahamla kan lawak yang sedang dia tgk tu..sikit2 cobaaannn...sikit2 Cobaaaannnn....sampaikan dia sendiri dah terikut2 dah dgn perkataaan ni..hai la Afif..bab2 cengini mmg cpt masuk dlm kepala..hehehe





Korang kalau stress cubala tgk citer2 lawak P.Ramlee ni..confem2 boleh release tension dan hilang stress..ok,sekian sudah cerita saya untuk kisah kali ini..

Mau sihat dan cantik dengan Shaklee???Hubungi saya tau..hehehe..sempat lagi iklan..:)




No comments:

Post a Comment